Autor |
Wiadomość |
janik |
Wysłany: Sob 19:41, 30 Lip 2005 Temat postu: |
|
no karta dobra . czesto sie przydaje . fajnie ze moza aktywować spelle dopiero po końcu damage setuo ocena 5/6 |
|
|
_MaTis |
Wysłany: Sob 19:02, 30 Lip 2005 Temat postu: |
|
Bardzo ładny obrazek silna karta i piekny efekt - nieprzeszakadza przy tym duży trybut. Daje 5/6 za efekt i siłe |
|
|
Hane RAq |
Wysłany: Sob 17:08, 30 Lip 2005 Temat postu: |
|
hmm ciekawa ta karta do eartha idealna tesh do machine chcociarz szkoda ze nie mozna special summnc :/ i dosc duzy trybut :/ czyli tak :
-5\6 ogolnie (duzy atak ,maszynka, cos a'la bardzo zmiejszony efect jinzo lecz trudne wezwanie i nie da sie special summon)
5+\6 machine deck
6\6 earth deck |
|
|
Moris |
Wysłany: Sob 16:17, 30 Lip 2005 Temat postu: 30/07/2005 Ancient Gear Golem |
|
A wiec na prosbe RAq'a daje Karte Dnia . No to jedziemy:
Nazwa: Ancient Gear Golem
Symbol Rzadkosci: Ultra Rare
Gdzie mozna trafic: TLM (The Lost Millenium)
Tekst karty:
This card cannot be Special Summoned. When this card attacks with an ATK that is higher than DEF of a Defence Position monster, inflict the difference as Battle Damage to your opponent's Life Points. If this card attacks, your opponent cannot activate any Spell or Trap Cards until the end of the Damage Step.
Spolszczenie:
Ta karta nie moze byc Specjalnie Przywolana. Kiedy ta karta atakuje z atakiem wiekszym od obrony potwora w Pozycji Obrony, odejmij jako Battle Damage dla Life Points twojego przeciwnika. Kiedy ta karta atakuje, twoj przeciwnik nie moze aktywowac zadnych Spelli lub Trapow do konca Damage Step.
No coz mozna powiedziec, effect Trample, a to juz duzy plus. Nastepnym plusem i to ogromnym, jest negacja Spellow i Trapow do konca Damage Step (czyli przeciwnik nie moze aktywowac na ten przyklad: Sakuretsu Armor, Magic Cylinder, Mirror Force, Waboku...). Za to minusem jest niemozliwy Special Summon (nie mozna wziac go z Graveyardu przez Premature Burial lub Call of The Haunted). Ocena: 5-/6 |
|
|